Цели
(тежест) |
Задачи |
Показатели за измерване на изпълнението |
Мерна
единица |
Текуща
стойност |
Целева стойност за мандата |
1 .Актуалност, съответствие, интегралност на придобиваните знания и умения (тежест - 3) |
1.1.Разработване на компетентности профили по специалности |
1.1.1 .Дял на разработените компетентностни профили, в съответствие с Европейската референтна рамка на Ключовите компетентности за учене през целия живот. |
% |
- |
100% |
1.2.Периодично актуализиране на учебните планове, с акцент върху интердисциплинарния подход при подготовката им |
1.2.1 .Дял на актуализираните учебни планове и програми съобразно актуалните изисквания и тенденции |
% |
70% |
100% |
1.2.2.Относителен дял на дисциплините от учебни те планове на специалностите, развиващи ключовите компетентности за учене през целия живот, езиково обучение, граждански и социални компетентности, цифрови компетентности. |
% |
10% |
20% |
1.3.Разширяване на професионалната квалификация |
1.3.1 .Създадени интегрирани/хибридни специалности за придобиване на по-широка професионална квалификация в рамките на Националната спортна академия "Васил Левски" |
брой |
11 |
14 |
1.3.2. Създадени интегрирани/хибридни специалности за придобиване на по-широка професионална квалификация в сътрудничество с други висши училища. |
брой |
- |
2 |
2.Повишаване на качеството на програмите за обучение чрез използване на образователни форми, методи и технологии, съобразени с особеностите на обучаваната генерация студенти (тежест - 3) |
2.1 .Повишаване на резултатите от обучението |
2.1.1 .Увеличаване на дела на резултатите от текущия контрол при формиране на крайната оценка по съответната дисциплина |
% |
20% |
35% |
2.2.Създаване на условия за учене и оценяване в електронна среда |
2.2.1. Периодично надграждане на използваните електронни платформи и други съвременни образователни технологии, както за обучение, така и за оценяване и контрол на резултатите от него. |
да/не |
- |
да |
2.2.2.Дял на учебните програми с интегрирано електронно обучение |
% |
10% |
25% |
2.2.3.Относителен дял на дигитализираното учебно съдържание |
% |
15% |
30% |
2.3.Повишаване ефективността на практическото обучение |
2.3.1.Дял на преподавателите, ангажирани практически в сектора |
% |
20% |
35% |
Цели
(тежест) |
Задачи |
Показатели за измерване на изпълнението |
Мерна
единица |
Текуща
стойност |
Целева стойност за мандата |
3.Свързаност и партньорство (тежест - 3)
|
3.1.Развитие на съвместни учебни програми и участие в университетски мрежи
|
3.1.1 Брой учебни програми, изпълнявани с други образователни институции от страната |
брой |
2 |
8 |
3.1.2.Брой (чуждоезикови) учебни програми, изпълнявани с чуждестранни образователни институции.
|
брои
|
1
|
3
|
3.1.3.Сключване на договори със средни спортни училища за съчетаване на дейности по интереси, свързани с физическата активност
|
брой
|
-
|
4
|
3.1.4. Партньорство с Медицинския университет - Пловдив в областта на хранителните технологии и диететиката
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1.5. Партньорство с Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" в областта на педагогиката на обучение по физическо възпитание - младежки дейности и спорт
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1.6.Партньорство с Националната академия за театрално и филмово изкуство "Кръстьо Сарафов" в областта на спортни шоу програми
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1.7.Партньорство с Университета за национално и световно стопанство в областта на спортния мениджмънт
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1.8.Партньорство с Академията на Министерството на вътрешните работи в областта на спорта и сигурността
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1.9.Партньорство с Военната академия "Г. С. Раковски" в областта на спортните и бойно-приложни дисциплини - спорт и сигурност
|
да/не
|
не
|
да
|
3.1. 10.Брой академични партньорства с чуждестранни университети
|
брой
|
80
|
110
|
3.1.11 .Участие в консорциум за европейски университет по програма Еразъм +
|
да/не
|
не
|
да
|
3.2.Споделяне на ресурси
|
3.2.1.Относителен дял на ресурсите, споделени с национални институции и организации
|
%
|
30%
|
50%
|
3.2.2.Относителен дял на ресурсите, споделени с чуждестранни институции и организации
|
%
|
20%
|
50%
|
3.3.Участие в консорциум
|
3.3.1 .Създаване и участие в консорциум в областта на спорта и туризма, съвместно със средни и висши училища, бизнеса и др., в който Националната спортна академия има водеща роля
|
да/не
|
не
|
да
|
Цели
(тежест) |
Задачи |
Показатели за измерване на изпълнението |
Мерна
единица |
Текуща
стойност |
Целева стойност за мандата |
4.Развитие на научната дейност (тежест - 2)
|
4.1 .Създаване на механизми за обвързване на художествено-творческата и научната дейност със системата на възнагражденията
|
4.1.1.Променени вътрешни правила за работната заплата
|
да/не
|
не
|
да
|
5.Привличане и задържане на млади преподаватели (тежест - 2)
|
5.1 .Създаване на условия за привличането и задържането на млади преподаватели в академията
|
5.1.1.Брой дипломирани докторанти/млади учени, останали на работа във висшето училище с цел развиване на академична кариера и като преподаватели. (На база на предходна година).
|
брой
|
2
|
8
|
5.1.2 .Дял на младите преподаватели, участващи в научни проекти. (На база на предходна година)
|
%
|
25%
|
35%
|
6.Обществени ангажименти с национална значимост (тежест - 1)
|
6.1 .Засилване дейността на Центъра за обучение на принципа на мрежовия подход за подготовка на доброволци в различни организации
|
6.1.1 .Брой обучени лица
|
брой
|
1500
|
2000
|
6.1.2.Брой на ангажираните студенти
|
брой
|
100
|
500
|
6.2.Създаване на Център за популяризиране на ползите от спортуването и здравословния начин на живот сред учениците
|
6.2.1 .Създаден център
|
да/не
|
не
|
да
|
6.3.Създаване на Център за подготовка на планински водачи и специалисти по воден травматизъм в сътрудничество с други висши училища и организации
|
6.3.1.Създаден център
|
да/не
|
не
|
да
|